lördag 19 april 2008

Ny start.

Wow jag känner mig som jag jagar utrymmen nya personer och kontakter som ska se mig.. men det är väll meningen med denna media värld, var något eller försvinn..I alla fall den här bloggen ska ta över min gamla blogg på www.lrcn.blogdog.se då den här har liite bättre grundförutsättningar så vi fortsätter här.

Nu är våren i umeå igen och livet rullar vidare, jag har bokat in mig till årets häxträff mig HiF i sommar och hoppas få den lediga tiden av jobbet bara. Men allt går att ordna..
Sen planeras det en flytt, jag är en orolig själ som inte kan sitta stilla i mer än 1år på samma plats sen är det dags att hitta nya vidder. I det här fallet Obbola, japp stället med SCA
pappersfabrik men den lukten blåser över Holmsund så det är ingen fara så sett,det jobbiga blir pendlandet men jag vill ju vara en bit utanför stan så ja jag får skylla mig själv. Sommaren blir kundtjänst arbete på försäkringssidan, sen för ovanlighetens skull är det många som kastar sig över mitt CV och hör av sig om jag är intresserad av jobb. Känns skönt att vara eftertraktad, senaste var Norska Hydro som sökte eventpersonal. Nej nu ska jag återgå till att rota efter mat i mina skåp,magen skriker trots att den precis fått frukost.. Man kanske ska ta och träna idag också? Men gud vilken jobbig tanke..
Blessed be.


Inga kommentarer: