tisdag 15 september 2009

Savage Garden och pipes.

Japp kvällen började med jobb, blev öl på Pipes med ögongodis till bartender och slutade med Savage Garden i min MP3 hela vägen hem så nu måste alla andra som bara råkar ramla in här genomgå den underbara stunden när man flyttas tillbaka till ca 1998-2000 då den rumlade runt i min bandspelare (hör och häpna) i stallet.


Savage Garden
- Tears of Pearls
- So Beautiful
- Affirmation

Ett liitet utdrag av nostalgi och jag kan fortfarande alla texter!

PS ikväll är en kväll när singel livet blir lite tråkigt, vem ska man egentligen busa med när dagen är slut och humöret på topp? Man kan ju inte jogga varje kväll...*suck*

1 kommentar:

Candy sa...

Haha, älskade dem när jag var typ 10, kan jag har varit 10 när de var stora? =O

Svar: Vad skönt att du känner igen dig! Men precis som du skriver är det inte alltid så enkelt. Alla människor har ju ett liv som går upp & ner. Fast därför kan det nog vara bra att läsa sådana påminnelser ibland. =)