onsdag 27 januari 2010

Avatar..

Du vet att en film är bra när du ångrar att den värld som existerar i filmen inte existerar i verkligheten... så bra är Avatar, jag vill också var blå och lite längre än 2m med svans och kattöron. Skämmigt men sant, det är en bra film just därför och den tillfredsställer min fantasy ådra OCH min "Save the nature" känsla på samma gång, marvellous!

Annars så har mariehemsvägen övergått åt ett snorigare håll (ja jag har blivit ordentligt sjuk) och idag har jag officiellt sjukskrivit mig från lektionerna.. nice or not.. imorgon är det massor av obligatoriska saker som jag kanske måste gå på, inte rättvist. Det här hade aldrig varit ett problem om vi hade haft en tenta istället för en miljon små skit saker.. Over and Out från snöstormens centrum Umeå.

Inga kommentarer: