torsdag 16 december 2010

Musikhjälpen..hjälper fler än bara barn..

Om man känner för att lyssna på mitt lilla förvirrade inslag klockan 09:27-28 i tisdags så kan man göra det på den här länken. Kul att kunna lämna en hälsning till någon som möjligen kunde ha haft en chans att lyssa på den, men nej de gjorde han inte.. strunt i vilket, Sverige fick vakna upp till en underbar låt och jag med. Sen kom jag ju igång ordentligt med att skriva den dagen också så musikhjälpen hjälper fler än barn, dom hjälper mig att vakna på morgonen ;).
Och hålla mig vaken hela dagen när jag bara vill slå huvudet i väggen och svimma av... och hela natten när jag befriad från skrivningen tillfälligt och inte kan somna.

Men annars är musikhjälpen årets höjdpunkt och jag väntade hela måndagen med spänning på att de skulle börja. Nu när de snart är fredag och jag flyttar till Sörbygden på lördag så kommer de bli begränsad avlyssning på felsägningar om att dom arbetar MOT försäljningen av barn.. men de ska väll hinnas med nånstans i schemat.
Nej ut i snöstormen med hunden, livet leker häng på!

Inga kommentarer: