fredag 17 december 2010

They said all teenagers scare the living shit out of me
They could care less as long as someone'll bleed
So darken your clothes or strike a violent pose
Maybe they'll leave you alone, but not me...

Så sant då den här kvällen lutar åt en snabb avslutning..okej kan inte förskjutas att jag är grymt sugen på en cigg och vill inte riktigt avsluta mina funderingar riktigt här..

Så därav kommer alla dessa kära Chemical Romance text inlägg in..jag har tråkigt och skulle behöva en detonator i mitt liv för att ge det lite energi och spänning igen.. du vet att hamna på aktuten var inte så skrämmande dagen efter, I kind of liked it in a bad way.

Jag kan nog se mig själv ta lite mer risker i år. Vem vet of pist skillsen måste ju slipas på nu när jag får chansen att bo på en skidort, har ju hela våren med underbar skidåkning framför mig, vem kan klaga. Sen när snön är borta är de bara att börja träna för fjällräven classic.. Who knows de kanske kan gå bra :)
Men just nu har jag trivsel vikt eller kanske vi ska kalla de vintervikt.. och de går snart över. Från och med imorn blir de en verklighet med skoterkörning och en del ridning av busar, kanske några mil promenader också vem vet. Sen får vi se hur tråkigt de kan kännas efter 2 veckor ;).
Over and Out från min sista natt i Umeå !

Inga kommentarer: