torsdag 28 juni 2012

Ready Steady GO..

Laddad! Så känns min hjärna just nu, imorgon åker jag tidigt från Lofsdalen för att vara hemifrån till den 22:a juli.. Känns helt sjukt och lite nervöst!
Imorgon susar vi till Tännforsen (ni vet Ronja Rövardotters vattenfall ;) sen blir det hem till min far och spendera helgen där eller stannar faktiskt där ända till den 4:e då jag och Salza åker till Östersund. I Östersund så ska Salza bo hos min bror och jag ska spela Spyro en dag eller så ;). Kvällen där åker tåget mot stockholm och sen.. sen jäklar är det Skavsta och Dublin som gäller! Känns helt sinnes sjukt att det är dags nu, det ska bli så helt underbart, läskigt och kul att åka själv på semester dit, inte jobb och inget slit.. Bara latcha runt och träffa folk och se på saker, vad kan vara fel?
Okej tidigt den 10:e åker jag vidare till Edinburgh och stannar där till tidigt den 13:e då det ska åkas vidare (tidigt till Göteborg.. Sen är schemat tomt.. Från Götet ska jag till Östersund men tänkte stanna till hos lite roligt folk på vägen och njuta av livet.

Så ikväll, sista kvällen hemma...

Inga kommentarer: