söndag 17 juni 2012

Tågluffs planer..

Okej efter att några vänner till mig reser bort i juli och så får jag ändra lite planer, planen var att hänga i Umeå en tid men åker folk bort känns det lite tråkigt :(. Så nu planeras det för att eventuellt ge sig ut och tågluffa i Europa i 22 dagar..
Planen ser ut så här än så länge..

Köpenhamn 1 dygn
Amsterdam 3dygn ca...
Sen blir det England.. tanken är att jag ska ända upp till Edinburgh och sen över till..
Irland och där spendera drygt 1 vecka..
Fast jäklar jag hade helt glömt OS.. Inte kanske den bästa erfarenheten att resa till London under OS tiden.. Får undvika London helt enkelt..
Eller kanske ska vi skippa öarna överhuvudtaget, har ju varit på Irland och i Skottland, men inte i Edingburgh.. Hm nu måste vi tänka om.

Så Köpenhamn,
Amsterdam
Paris då istället kanske.. 4 dagar...
Vidare från Paris till...
Ja gud vet, det enda land jag inte vill till är Tyskland, Spanien kanske, eller mer av frankrike och sen Italien och en riktig doldis är Budapest i Ungern.. Men då måste man nästan åka via Tyskland hem.. Usch nej det blir det inte..

Hm om man inte planerar undrar om man blir fast i Paris då i 3 veckor.. Lätt hänt men waste of money verkligen. Så vi får väll hitta en alternativ lösning när OS råkar komma ivägen för brittiska öarna..


Inga kommentarer: