torsdag 22 november 2012

Bent but not broken- point of no return.

Så är vi där, tre timmars sömn eller vila med stängda ögon. Jag har gråtit så att inga fler tårar finns och det är bara tomt, dött, jag njuter av arbetet..
Snälla distrahera mig. Snälla ge mig en lucka. Att andas i. Men jag kommer inte orka så mycket idag, hoppas det går bra.

Ikväll ska jag rensa ur mitt liv, igår rensade jag ur mitt "nät" från honom. Ni vet alla internet uppkopplingar, spotify, telefon ja allt tomt, har aldrig existerat eller kommer inte existera igen med hans närvaro.
Mitt liv är nu utan det där jag värderar högt, okej inte högre än mina vänner det går inte, men högre än mitt eget välmående vissa gånger.
Men igår satte jag ner foten, det här är inte den relation jag ville ha, jag vill ha ett kärleksfullt förhållande, men det är inte vad som fanns, det fanns tydligen ganska lite.. om man frågade den andre parten. Fine då får det vara för jag förtjänar bättre, fan så mycket bättre..

Nej in i klassen, glöm och dröm, fan att det är fredag!

Inga kommentarer: