lördag 10 maj 2008

Min bästa väns bröllop...

Mm precis den film jag sitter med idag, och med massor av tråkiga tankar som man bara får som singel en lördag kväll ensam hemma. Varför ensam? Ja jag ska ha en vit helg och inget annat förslag har dykt upp så jag får väll spendera kvällen själv. Har dessutom slutat röka vilket inte är en bra kombination när man känner sig stressad och deppad över att inte ha någon att tycka om, någon att dela sina ögonblick med, någon som förstår sig på mig... Ja de blir ytterligare ett inlägg om hur hemskt det är att vara singel... Jag har börjat se ett mönster på vad jag oroar mig för numera. Har jag ingen tvätt,städning,annan über viktig syssla att oroa mig för, när livet är nästintill perfekt då kan jag inte riktigt vara nöjd. Jag måste ramla in på det där med att livet hade säkert varit perfekt med en partner, trots att jag vet att det är en total lögn.

Herregud jag kan ju knappt dela säng och sova med en människa längre, blir galen av att trängas med någon i sängen..men det är väll en vana tror jag..
Så när jag gnäller över singellivet då är allt annat i mitt liv nästintill perfekt...tragiskt eller hur?

Men en annan god(?) nyhet är att min mors tik gick tom så nu kan jag ta henne för ett år, men tanken var att jag skulle ta henne till hösten,men vi får se, blir jag allt för frustrerad och isolerad så kanske jag susar ner till stockholm och hämtar henne tidigare.. Men man får se... Nej nu är det bröllop i rajastan så nu lägger vi ner det här för dagen..

Inga kommentarer: