söndag 4 maj 2008

Ytterligare en helg har passerat...


Nej nu får det vara nog med alkohol för ett tag, två helger i rad med rejält alkohol intag känns inte rätt... Men nu är det snart dags för en ny kurs, hemtentan är klar och livet tickar vidare. Var ute en runda igår på köttmarknaden, och ja det förtjänar verkligen namnet. Gick inte hem själv men somnade själv vilket jag är glad för,hatar att trängas med människor i min säng... Har tappat lusten för allt det här med intimitet osv just nu, jag kommer på mig själv med att jämföra alla män jag springer på med mina gamla x och tidigare one nightare. Jag kommer alltid fram till att nej den här personen duger inte åt mig...Men man måste ju prata med människor för att komma fram till just det och jag ledsnar nog lite på att vara så här social. Men då är det tur att man så helt underbart trevliga vänner så man kan vara sig själv en hel kväll och inte behöver passa in i alla dessa standard typer av kvinnor som finns i världen.


Idag får jag nog inget vettigt gjort, skulle ha tvättat men blev väckt av ett telefon samtal när klockan var tre på eftermiddagen, och hade då missat min tvätttid helt...Så jag lever på lax och äppelpaj idag för det var vad som fanns i mina skåp,tittar på chuck och googlar mig igenom världen...
Är det någon som har ett bättre förslag på hur jag ska spendera tiden så kan ni ju skicka det till mig..
Men lite depp varning är det idag, tror det beror på musik valet för dagen, Kents album Pärlor, som kommer från mitt x.. Ja en del funderingar dyker upp, hur har han det nu och vad var det som försvann på vägen? Bakfylle dagar är perfekta att analyser sig igenom, man kommer bara fram till stället där man började ändå i slutändan... Men kanske med en liten mer positiv bild av livet. Vi får hoppas på det.. Over and out

Inga kommentarer: