onsdag 27 augusti 2008

Shopping wit a big S ( Ytterligare ett yttligt inlägg från någon som inte orkar annalyser mer idag =migrän)

Japp behöver de någon annan förklaring, igår inhandlades en soffa ny bokhylla samt en grymt fin stor taklampa..inte min dröm krona men fortfarande fin... totalt blev det 1400:- ...idag ramlade jag in på wedins sko rea och kom ut med ett halband ett par ursnygga nya stövlar samt ett par mindre nätta ballerina skor i svart satin..280:-...sen djurmagazinet, måste ju skämma bort mina älsklingar också slutade bara på 150:-. Tror jag ska slut ta med mitt betal kort till stan nu, men har fortfarande inte löst min avskärmningsvägg...den ska vara BILLIG, enkel men ge en känsla av luft och ljus. Så jag funderar på en enkel lina i taket eller en stång i ena kanten och en krok i väggen. Men det får vi väll se vart jag hamnar, kanske en dusch stång går att använda...

And other wonders happens, de 2:a plats placerade X:et var helt plötsligt inne på msn och via något misstag som han måste lyckats med så var de någon som pratade med mig igen helt plötsligt.... Men under den här tiden har jag verkligen börjat komma igen som singel, jag tittar in nya killar och börjar leta någon ny, för jag har kommit fram till att de jag vill ha var inte de jag fick med den förra mannen, jag vill ha en man som tänker lite som jag och har lite drift....om ni förstår hur jag menar.. Sådana finns, har haft en men dom är lite trixiga att hitta..but what the hell jag är bara 21..och het som tusan speciellt i mina nya stövlar så se upp där ute ;)

Inga kommentarer: