tisdag 28 oktober 2008

Sex and the City the movie.

Wow jag har hittat den nya chic filmen.. och jag kan inte låta bli att fälla en tår när Amanda firar sin nyårsdag själv och glädjas med charlottes lilla baby.. Jag bli alldeles mjuk i själen när Samantha gör slut med sin mycket snygga kille sen ska jag inte beskriva känslan som kryper genom kroppen när dante dyker upp...Mums. Den enda personen som jag kan reta mig på carrie för hon har det nervösa barnsliga som jag själv aldrig skulle våga visa...

Det sorgliga är hur mycket jag än vill vara Samantha så kommer jag alltid vara denn stressade Amanda med en stor tjurig stolthet... Älskar filmen som sagt och jag kommer plocka mina favorit drag och ta inspirationen från filmen precis som jag har gjort från serien. För dom är inspirerande och underbara..men såå ytliga ibland :)

Inga kommentarer: