söndag 9 november 2008

Hemligheter finns inte...

Hm kom precis framtill att om jag vill så kan jag hitta vem som helst vart som helst och vad som helst om personen... Jag ser om du är omgift, har barn, har ekonomiska problem, åkt fast hos polisen (yes dom länkarna finns) osv..

Det värsta är att folk oftast inte är medvetna om hur mycket jag kan rota reda på, vilket de egentligen också kan rota reda på. Det räcker med ett förnamn och adress, hint om adress, eller ett efternamn, telnr är grymt bra... Ännu bättre är om någon rakt av säger hur gammal de är...sen har jag hela personnr inom 15 min. Jag är verkligen en snok och skäms inte för det på något sätt!
För vad har du att dölja...

Nej nu tillbaka till helgens händelser, jag har precis konstaterat att återigen har jag sprungit in i väggen just för att man är blåögd och lite seg.. Nu återstår de att se om jag får hämnden på idioten eller om han bara håller käften och kryper ihop och aldrig mer hör av sig.

Imorse dök faktiskt tanken upp att det skulle vara skönt att bara sätta i kula i pannan på han dessutom göra världen en tjänst. Speciellt den söta snälla gulliga tjejen som han hade snackat skit om och nu leker med..han förtjänar inte henne nånstans. Hoppas hon också inser det, annars lär hon få en läxa för livet.

Ännu bättre hade varit och dumpat han med en kommentar som oj visste du förresten jag har HIV eller jag är gravid och ska behålla det, ha ett bra liv. Morr har en tiger i mitt bröst som vill se blodet flyta och höra bytet skrika i skräck...frågan är bara om tigern ska få det eller om den stolt ska gå därifrån.

Det får vi se.

Inga kommentarer: