onsdag 15 oktober 2008

Sjukdom och vilsen i min egen lägenhet.

Ja sjukdom har drabbat hushållet. Förkylningen drog in redan på söndag kvällen eskalerade idag på morgonen och mitt under en föreläsning med möjlighet till att diskutera så inföll magkramperna. Efter 3h så gav jag upp, åkte ner till stan köpte kursböckerna och åkte hem. 2h med hund promenad och vilande på soffan så var magen nästintill bra igen. Nu är den näst intill smärtfri, men på resan hem i bussen trodde jag att jag skulle avlida, har aldrig råkat ut för den typen smärta...
Nu så susar jag runt med en bok om jesus och de första kristna och hittar ingen ro. Så jag satte mig här. Risken är att jag efter att ha lyssnat på deppmusik går ut med hunden och sen går och lägger mig och har inte fått något gjort.

Men fredagen innehåller fest om jag är modig nog :) men jag ska ta tag i mig själv och gå dit. Inte fega ur denna gången...men jobba imorgon kan folk glömma för det orkar inte min hals.
Nej jag får inte ner något vettigt bara vardags dravel så jag lägger nog ner det här och lyssnar vidare på deppmusiken..

Inga kommentarer: