söndag 18 januari 2009

Happy happy days


Ja 2009 måste kunna slå 2008, året har dock börjat med en influensa runda, därav bilden, det är så man andas ute när lungorna kollapsar av att du öppnar kylskåpet...

Jag har hunnit säga nej till män och skriva en tenta, jag har kommit på att jag är nöjd med livet som singel och jag skrämmer mig själv med den insikten. För innebär det att jag kommer vara singel hela livet? Det känns skönt på ett sätt att veta att ingen annan än jag kommer ha något att säga om saker i mitt liv (om vi bortser från arbete, djur och studierna) men deprimerande på ett annat sätt... För kärlek är ju rätt mysigt, men känner man mig så brukar allt bara börja om igen när jag väl kommit till insikten att jag som singel kan faktiskt också ha ett liv utan någon annan. Så våren ska bli intressant, den är helt tom nämligen. Inga planer alls så jag är fri att skapa mina egna planer. Lite kärlek hinner säkert den här snyggingen med det brukar ju vara så.

År 2008 var det värsta år jag någonsin haft, det kan inte bli sämre om jag inte skulle drabbas av en dödlig sjukdom eller liknande... Så snälla ni som om möjligen läser det här gör 2009 till ett bra år för er...då kanske det kan smitta mig...
För visst är vi klara med 2008 nu? Det är färdigt med att leva i det förgångna future here we come.

Inga kommentarer: