måndag 13 juli 2009

Knivförbud råder i lallande dårars land.


Eller borde råda för andra gången på en månad har jag lyckats vifta fel med en kniv och skurit mig...inte mycket eller djupt men jag verkar aldrig lära mig. En bit av skinnet på fingret fick göra en uppoffring idag.

Suck nyheten nådde mina öron att en vän skulle ut och resa till min älskade Gröna Ö. Hm man tycker situationen kräver att jag skulle göra ett obligatoriskt besök... Ärligt så växer reselusten i mig bara mer och mer. Det kryper i kroppen som en hel stack myror och gör allting annat oviktigt. Som en lallande dåre susar jag vidare med tankar om nya ställen att upptäcka om så bara runt kröken på stigen.

Sen är de ett enormt Juanes (musikern OBS) behov som växt fram och ett sug efter lita andra ^^ aktiviteter ... men gud vad ska en singel hitta något sånt trevligt? Mm vi får se men denna lilla nymfoman kan gräva fram för guldkorn, det är nu man saknar en sommarstad.
Jag är så trött på lilla fröken duktig andan, jag vill bara vara busig och lite halvt galen i ett par dagar, aldrig sova och leva helt fullt ut.

Mm mysiga tankar på en underbar person att utforska med mjuka händer och smaka på med mjuka läppar...inte helt fel..
Med det lämnar jag er en måndag kväll. Hoppas ni funnit det jag söker.

Inga kommentarer: