söndag 12 juli 2009

Planer för en Singel och otålighet är en dygd.

Otålighet är en dygd
Idag har jag slut på tålamod och ork hela världen kunde lika bra sticka och brinna för jag kunde inte bry mig mindre.
Jag hamnar i en singel svacka där tanken på att vela runt med folk som inte vet vad dem vill gör mig totalt fly förbannad. Eller ännu värre dem som har lika mycket mod som maskar och bara försvinner ur världen. Nej förlåt elakt sagt om maskar, jag ber om ursäkt till alla maskar.

Att alltid vara otålig borde vara en dygd och saker skulle bli gjorda 1000gr snabbare. Varför kan folk inte veta vad dem vill redan från början? Jag gör det näst intill jämt och gör jag inte det så är det inte viktigt för mig.

Så med min logik så människor som velar tycker inte att saken ifråga är viktigt. Bra då vet vi, kryp ner i ert lilla hål nu och stick aldrig mer upp näsan. För det finns inte plats för er här just nu.

Är det konstigt att man gillar att vara singel när saker ska göras så satans komplicerade, jag gillar inte att skynda långsamt och jag hatar att inte veta. Men man lever hela livet utan att veta så vem vet jag kanske vänjer mig.

Jag kan tycka att det är värt att ge upp min tid och ork på en person om jag vet att det är ömsesidigt eller en del av mitt arbete eller behövt. Men jag gillar inte att ha en gnagande tanke att jag blir utnyttjad. Det är mycket frustrerande och irriterande.

Så människor som utnyttjar andra emotionellt lägg av, ni kan få tröst och kärlek från era mammor och sex via KKs men var på det klara vad ni söker innan ni går in och påverkar andras liv.

Planer för en singel
Över till singel planerna. Om jag inte var singel hade jag aldrig kunnat göra upp så sköna planer som att åka hem över två veckor och spendera dem på hästryggen. För det är vad som hägrar om sisådär 1 månad. Så visst är singel livet underbart :). Men vem vet en dag kanske någon ramlar ner från himlen och kan motbevisa mig.

Sen ligger en tanke kanske att göra en kortare resa söderut till en gammal hm..vän.. och återse vackra västkusten igen. Det ligger dessutom en helg i skellefteå framöver. Så det är underbart att ha saker att se framimot.

Visst är singel livet underbart men jag skall erkänna att tanken på att ha någon att mysa och busa runt med även utanför sängen hade inte varit fel. Eller i sängen kanske hade varit en början...
Men jag tror på det här med att man ska inte söka och inte ha för bråttom in i något. Det är när man har det som bäst som singel som det värsta nedslaget brukar dyka upp.
Eller jag tror på att inte söka tills jag får ett otålighets infall men dem brukar ju gå över. Nej jag får ta saker som dem kommer helt enkelt, här näst på listan tornar ju glasögon upp sig som en läskighet. Inget jag direkt känner för men jag "måste" tydligen ha dem.

Over and Out från solen

Inga kommentarer: