tisdag 10 november 2009

I dont need sex -life fucks me whenever it can!



Japp uppsats arbetet har påbörjat, jag vet ännu inte vilken handledare jag kommer få, och våran ansvarige fick ett mindre nervöst utbrott och kände sig stressad när frågan dök upp. Men sen så ska jag ju bara åka hem och göra intervjuer som hon så vackert lade fram det. Jag satt i säkert 15 min och undrade om jag skulle ta illa upp och om jag orkade göra det idag. Det gjorde jag inte annars hade jag gjort en "Vad menar du med det?" värdig min mor... För det finns bara en kvinna som kan få det att låta som en tung metall handske som slängs ner i ett glasbord...

Jag har dessutom anmält lite tider för lite springvik, vilket förstörde en hel måndagsmorgon utan ett samtal... och har en sådan morgon imorgon. Men kanske skulle gå upp vid 6 och vara lite aktiv, ringer någon så är man ju redan uppe. Också får man lite aktivt gjort, hunden får tidig morgon och frukost.

Men jag får ingen sovmorgon och antagligen inget springvik heller...som sagt I dont need sex, life fucks me whenever it can!

Inga kommentarer: