torsdag 17 december 2009

Jag ska verkligen flytta...

Ni vet när uppsats nojan börjar lägga sig inser man allt annat som jag har på gång..då växer paniken...

Det var skönt när jag hade mitt fokus inställt på något, koncentrationen räckte inte till att oroa sig för alla andra trådar jag kanske missat. Och under den tiden hann hunden få löss och jag har nu nästna bara en månad kvar till min inflyttning i mariehem. Skumt hur saker springer förbi och blir högaktuella..

Jo hunden är ju från och med idag behandlad och flytten existerade faktiskt... så det känns som luften börjar ta slut och jag kanske ska börja fundera på följande saker...

  1. Vad ska jag ta med in i mitt 20kvm studentrum?
  2. Vad ska säljas?
  3. Finns det TV uttag eller ska jag sälja tvn?
  4. Hur kommer hunden må (antagligen bra, jag är liiite överbeskyddande)
  5. När ska jag hinna åka och titta och planera lite?
  6. SKa jag flytta in från och med den 20 januari? ( antagligen!)
  7. Vem vill hjälpa mig att flytta...
  8. Vad görs med möbler som inte kan säljas?
  9. Måste jag verkligen oroa mig för sånt här 1 månad innan???
Så ser listan i mitt huvud ut..men antagligen kommer min handledare imorgon att skicka sin första granskning av uppsatsen så då får jag den att noja över...
Ibland känner jag mig lite tragisk, faktiskt..

Inga kommentarer: