fredag 12 mars 2010

Helger som man bara ska förbi...


Den här helgen kan antingen bli monstruös eller underbar, ikväll blir det EPP, packa saker till tävlingen, ringa och se om det existerar skjuts..
Imorgon blir det tävling och sen lördag hemma i lugn och ro antagligen, men vem vet egentligen. Söndag gör jag livi och ägare sällskap till vindeln för hoppträning med vovven för att sen rida min egen lektion om tid och ork existerar.. När får jag ledigt egentligen? Jo just det ja det hade jag igår..

Men foten är "Nästan" hel och man kan till och med gå i högklackat med den..kanske inte det bästa för den men det funkar..
Nu ska man bestämma kläder för tävlingen och shoppa mat för helgen, oja sig över pengar som inte finns och ett liv som måste fungera ändå.. Kanske pumpa däcken på cykeln också när det ändå är plusgrader.
Önska mig lycka till och hoppas att jag landar springande imorgon, för inatt fick jag 5 h sömn och magen har kraschat helt av lite nervositet..

Inga kommentarer: