tisdag 27 april 2010

Jogging och laddat

Den här sommarens jogging låt Robyn – Fembot, älskar den och älskar det lilla inlägget på svenska. Gud höll på att fnissa ihjäl mig första gången jag hörde det :).
Just nu börjar jag vara lite smått irriterad och nervig, känner mig som en poet utan penna och papper, med igensydda läppar som måste leva med alla tankar i sitt huvud. Så jag gör allt som kan göras här hemma och sen susar jag på 3 km sträckan.. måste få igång kroppen och sluta tänka helt enkelt! Imorgon frissan och sen gud vet.. ska hämta ut pengar från musikkanten för jag har äntligen fått flöjten såld så jag kanske ska köpa den där trenchen jag tittade på i måndags.. det vill säga om jag inte råkar ramla in på Ruth mfl igen..
Jag och pengar bad combination, har funderat på att beställa en biljett söderut över en helg.. men vet inte riktigt när bara.. Det återstår att se, nej nu blir det en jogging tur i mörkret.

Inga kommentarer: