tisdag 28 februari 2012

Östersund in motion

Dagen spenderas i östersund för en läromedelsmässa. Men jag finner mig själv mest funderandes över vad jag förlorat genom att flytta från en stad.. Just nu känns det som mycket.. Men vem vet kanske man blir hemma blind..
Usch känner mig satans trött och grinig vilket fick tyvärr gå ut över den stackars saten som satte sig brevid mig genom lite surt muttrande..
Följande personer har jag skällt ut idag eller näppsat av..
Otrevlig säljare på någon teknik butik
Otrevlig monter person på mässan pga att han vägrade erkänna sin religionsbok som dålig, 80% kristendom och inget om samisk religion.. Utskälld efter noter försökte han försvara sig med björklunds citat.. Not a good idea! Snacka om att trycka på fel knapp tyckte nästan synd om honom..men bara nästan;).
Så totalt en bra dag egentligen, det märks att man bor isolerat när man nästan önskar att någon ska våga vara otrevlig..


Inga kommentarer: