söndag 24 juni 2012

Jaha så börjar ledigheten :)

Innan har jag rest och åkt runt, varit hos min far, med min bror hos hans flickväns familj och nu är det första dagen jag sitter hemma, ledig och inte vet vad jag ska göra..
Jag försöker lista saker jag kanske vill göra..

1. Vandra sömlingshågna runt - inte så sugen på det idag.. regn.. kallt.. grått
2. Åka till Orsa och kolla in björnarna.. Hm dom stänger fyra inte riktigt rätt dag idag..
3. Åka till Röros och kolla in staden lite... Kanske det kanske..
4. Sola (kan inte ske här...)
5. Bada.. Sveg då.. troligtvis stängt idag..
6. Gymma... Sveg igen.. stängt
7. Planera resan som tar vid någon gång efter den 28 när jag måste vara hos tandläkaren.. Det kan jag!
8. Läsa bra böcker... Absolut möjligt!
9. Se bra film... Ännu mer möjligt...
10. Dricka öl i goda vänners sällskap... Långt till en del vänner.. Är de någon som vill dricka öl en söndag ring!
11. Spendera dagen i säng tillsammans med en annan människa and just be happy, sexy and enjoy... Okej det hade nog varit det roligaste en söndag men lite svårt, saknar någon som kan leka med mig.. Jaja de kommer fler söndagar!
12. Massage- inte möjligt just idag men det kan stå ändå så får vi det gjort i veckan kanske ;)
13. Klippa hunden - inte något varken jag eller hund kände för.
14. Beställa kamera - Japp de borde vi kunna göra!
15. Kolla om jag hinner till Abisko i år! - möglisch att göra.
16. Checka in riktigt sexiga underkläder för att utöka samlingen lite.. Japp det ska vi få gjort!
17. Yoga- Okej har längtat efter ett bra pass men är lite lat ibland och får inte tummen ur. Men idag så borde vi kunna göra det.

Okej 17 punkter som vi kan jobba på under veckan, fler kan det bli, men en söndag som den här verkar vigd åt vila, njutning och drömmar. Men vi kanske ska börja med frukost då klockan passerat 12..
Over and Out

Inga kommentarer: