söndag 29 juli 2012

Yran- ösregn!

Syrran, lillebror och jag drog in på Lördagen, först ut blev kapten röd, så ska alla regniga festival dagar starta! För värmen från scenen gör att regnet försvinner, tills du blir tvungen att lyfta armen, då rinner det rakt ner i din armhåla.. Så på filmsnutten här nere är de faktiskt jag och syrran i lila jackor, men jag vill verkligen inte lyfta min arm för jag är redan blöt och kall, men det är svårt när rytmerna hugger en i själen.

Efter en sån varm start, blöta fötter och blöta armar så blev det öl i Olearys öltältet.. Bror drog på The Hives, vi hade inte tänkt lämna taket i onödan, så dansgolvet var den självklara platsen. Sjukt kul, söta pojkar och massor kärlek med bra takter i ryggen. Så jag ville inte fly därifrån, men president talet blev det, och sen var bror blöt och kall, syster, kall och trött så vi åkte hem, ja jag var blöt men kände mer för att låta takten i fötterna dansa vidare.
Väl hemma med torra fötter så kanske de inte kändes helt fel att vara inne när regnet ökade på ännu mer..
Så i slutet, en grymt bra kväll!

Inga kommentarer: