tisdag 22 januari 2013

Hope..

Laura Marling – Hope In The Air
Yes tentan klarad fick jag veta idag, studierna avslutade för den här gången.
Rastlöst vandrar mina tankar runt, runt spinner som en spindel på speed.
Vad ska jag nu hitta för mening i mitt liv, den jag älskade är borta, för det vågar jag nu erkänna att det var så jag kände. Jag hoppas han är lycklig och kär utan mig. (Himlar i hemlighet elakt åt min tanke och tänker elakt att kan han inte vara min hoppas jag han inte blir någon annans heller..)
Jag vet inte vad som väntar, det känns som jag står på en tröskel, tittandes efter det där som ska hända.
Hur en knackning en dag ska lyfta min dag från den här tristessen av Nothing till Everything.. Måste jag själv dra ut efter adrenalinet och äventyret, eller kommer du och knackar på?

Snälla kom och knacka på, typ nu, eller nyss.. Inte imorgon jag menar verkligen NU!

Snart vill jag ha också ha en pistol och göra det här..

Inga kommentarer: