onsdag 4 mars 2009

Arga dagar...



Jag och brorsan verkar ha kommit på en ny ersättare för dåliga dagar, arga dagar. Dagarna när du av någon anledning vaknar arg och lätt irriterad, lyssnar på arg musik till frukost spottar och svär över allt från dålig frukost, till lite tid att duscha och hur hunden sackar ute på promenaden. Det går inte över när du studsar ut ur lägenheten med kappan öppen och stövlarna nästan knäppta slänger igen dörren och halkar utanför trappen...

Ja en sån dag har jag haft inte en dålig, bara en arg... så jag tänker bara sammanfatta dagen så, och fortsätta irritera mig över saker jag borde fått gjort men inte har, jobb timmar jag sagt nej till som jag borde kunnat genomföra om jag var superman... För det har väll ingen missat att det är hans krav lista jag har detta sportlov?

Men nu har jag fått gå ner till bara skoljobben och lite ledig tid.
Här finns också gårdagens fotoskörd efter en 1,5h promenad med den lilla.. Over and Out från de gråa området...


Inga kommentarer: