söndag 19 april 2009

Ett litet ställningstagande...

Ett tillägg egentligen till mitt tidigare inlägg, jag kommer aldrig tacka nej rakt av till kolhydrater! Jag kommer aldrig börja leva på endast kött
nr1 för det är ett jävla slöseri på mat,
nr 2 för att jag mår illa (totalt spyfärdig) av tanken på det,
nr3 jag älskar allt grönt! Alla frukter och grönsaker är det jag älskar!

Sen är det min övertygelse att det är grymt skadligt för människor att endast leva på kött, vi är inte gjorda för det, ketos är inte något positivt om någon nu missat det. Dem som utesluter kolhydrater kanske också ska fundera på varför de lider av förstoppning regelbundet...

Jag ser hellre att folk blir vegetarianer än att man slutar äta kolhydrater helt. Nu blir det ett par morötter ha ett bra liv alla vettiga =)

Inga kommentarer: