tisdag 14 april 2009

Arg på mig själv...

Ja inte riktigt ovanligt när det kommer till mig, men idag har jag dödat mitt självförtroende och personen i spegeln är inte den jag vill vara just nu. Under dagen har jag fått massor av saker gjort, men imorse när jag vaknade kände jag inte mig lika vacker som vanligt och kände bara mig störd av det jag såg.
Jag vet att jag inte har gått upp i vikt, det är mer en känsla av allt jag ätit under dagen och att det var länge sedan jag tränade som tillsammans gör att bilden av mig själv blir ett fet äckligt snorigt monster med slemspår efter sig...

Nu ska påpekas att längesedan jag tränade är sisådär 1 vecka sen, och då räknas inte alla mina långa promenader under dagarna...
Nej jag tror jag grundlade detta igår, då det var andra dagen i rad jag åt något sött, och idag blev den tredje och bägaren rann över... SÅ äcklad av mig själv och blind för verkligheten ska jag iväg till jobbet, sen när vi kommer hem blir det jogging tur.. för träning kan ge ett endorfin tillslag och smärtor i kroppen så jag glömmer allt annat jag plågar mig själv över....

Sen vet jag att jag kan sluta äta socker, det som hindrar mig är tillgången på pengar. Om jag hade mycket mindre pengar så har jag inget val så då spenderas det inga pengar på godis och matrutinen hålls normal... Nu har jag låst in plånboken i en låda i köket, nu får det vara helt enkelt...

Vad säger att jag inte kommer lyckas denna gång bara för att jag inte gjort det andra gånger? Ja du,bra fråga ÖNSKA MIG LYCKA TILL...Over and Out

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du provat att utesluta alla kolhydrater för att slippa sötsuget? Även en som är beroende av socker kan klara sig ur beroendet genom att göra så *been there, done that*

Tips! Kolla den här bloggen vet ja' =)
Vägen från 137 kilo