lördag 17 april 2010

Lördag- födelsedagsfirande..


Yes dags att fira av polackmon idag. Det brukar alltid sluta bra. Nästan..

Men har en liten berg och dalbana emotionellt.. I'm to afraid to fly just nu, men vem vet vingarna kanske kan vecklas ut under fallet och innan marken når mig. Om marken når mig så har jag åtminstonde försökt eller hur.

Vad vill alla människor? Bli älskade eller hur? Mm de senaste två åren har mina kära vänner och familj räck till för det behovet men ja som jag skrev igår vårsjukan har slagit igenom. Jag har ledsnat på att bara älska mig själv och vill hitta någon att dela livet med. Jag kan vara ganska romantiskt och "gullig" av mig ibland jag med, men jag döljer det kanske lite för väl ;)
Men det var ju det där jag, efter 2 år så verkar jag vara lite ringrostig, saker bara händer och jag undrar vart marken tog vägen. Men den borde komma snart, och sakta hoppas jag. Men så länge jag har mig själv och älskar mig så kan jag nästan njuta av att falla lite.. ett tag åtminstonde ;)

Nu är de dags att göra sig i ordning för kvällen och sen får dagen vara över och kvällen här! See you later alligator

Inga kommentarer: