måndag 3 maj 2010

Yes oh YeS OH YES

Ja underbart säger jag bara, fick beslutet från universitetet och JA jag ska läsa fjällekologi 15 hp i sommar i Abisko. Gjorde en liten glädje dans och drog direkt ner schemat, så i början av Juli och Augusti så är jag i en av de vackraste av norra sveriges naturreservat. Vad kan man säga, Jag är bäst och det kan jag inte rå för ;P.

Vad är lite mygg, kyla, och skavsår mot underbara Abisko... och jag får ju självklart den andra fördelen, CSN! Hela sommaren...
Så vad ska nu gå fel? Jag har ordnat hela sommaren känns det som så något måste hända.
Men det kan man oroa sig för en annan dag, ska bara klara av Identitet, samlevnad och sexualitets kursen i tre veckor sen bär det hemåt igen för 2½ vecka.. Gud vad jag vill ha lite annat nu, är sjukt less på skolan, men det är bara att slita i.
Det går över och vi pratar om något som jag är ganska duktig på :D

Inga kommentarer: