söndag 11 juli 2010

Riktigt Sommar!

Ja nu är de riktigt sommar, jag har fiskat och vandrat i Abisko och termometern visar 20+ i skuggan. Ikväll susar tåget ner till södra Sverige och jag spenderar en vecka där innan jag återvänder till Umeå lite fattigare men lite gladare hoppas vi. Allt är faktiskt så bra att jag inte ens är sugen på att skriva här. Jag kanske missar något annat roligt någon annanstans.
Men nu måste jag ordna hundpensionat till Salza och nästa tågbiljett till Abisko.. och sticka på min blivande halsduk som blir rosa och blå i flera toner, kul eller hur :). Så gör som jag nu alla där ute och gör något annat än häcka framför datorn. Vi kan läsa varandras bloggar efter sommaren när alla sommar minnen och bilder måste publiceras inför en hungrig publik. eller måste och måste det beror på vem du är ;).

Inga kommentarer: