tisdag 12 april 2011

Våren på ingående..

Livet är konstigt, efter det tidigare inlägget om uppbrottet med the jail man och stora löfte om att singel livet får duga för sådana som jag så gick det 1½ dag så ramlade det in en mycket trevlig person i mitt liv...
Det är alltid kul att lära känna nya människor och ännu roligare när det är personer som man fattar tycke för... lite grann..sisådär..
Jag har inte tänkt och dra för stora växlar i det här, men det är skönt att känna att man inte alltid är ett sådant hopplöst fall som man misstänker.
Att man inte är en sådan som bara kan dra till sig folk som sitter i fängelse eller sådana som är rakt av destruktiva på alla sätt och vis för mig.
Sen måste inte det här gå så långt, det är bara skönt att prata med någon som man kan ha roligt med, någon som inte har något emot att höra av mig ibland... nu är de ioförsig inte för sent att jag skulle kunna orsaka just den reaktionen hos personen ännu och få saker att skita sig.
Det är ju min specialitet..
Men varför ta ut plågsamheter i onödan?

Så efter vårens första löprunda sitter man och njuter av svetten som rinner efter ryggen.. hur man nu kan njuta av just det kan man undra över men det är med en viss tillfredsställelse man svettas.. jag har ju äntligen presterat något den här veckan som man kan känna sig stolt över.
Just nu sliter jag med körkortet och på fredag är det halkbana, det är med en viss tillfredsställelse jag kan säga att idag blev en lektion kaos och en blev nästintill perfekt.
Feeling good about my self, yes I do... Ingen Richard Hammond kanske men de är bra för att vara jag!

Livet rullar som på även om saker går helt åt helsike och ibland tror jag att de finns ett öde men så strular något och då ger jag upp just den idén för idag.. Men det är väll så livet ska vara, från tomhet och stillastående till ett halv kaos..
Det här blev nog en av de mest röriga inlägg jag skapat vilket talar om tillståndet i mitt liv.
It's A Mess... men jag gillar det och är faktiskt ganska glad just nu :).
Over and Out från Våren i Lofsdalen... och det, tro det eller ej, SNÖAR.
Kvällen låt. Royal Republic – Tommy-Gun

Inga kommentarer: