måndag 25 mars 2013

Just horny hunny..

That´s how life is, when you're single.. Eller vad säger man när huvudsamtalsämnet med vänninor blir sexleksaker snarare än män. Ibland behöver man bara det ena och inte det andra, ibland behöver du vatten men inte öl, ibland behöver du solljus men inte värme.

Men jag ska vara ärlig att skriva ett inlägg om kvinnlig kåthet får mig att darra på manchetten, för oh my god hur ska det passa ihop med min image vad hände med den fina lilla flickan som borde, kunde, ska var vara så asexuell.
Men alla är vi det, alla kan vi titta på en människa och det enda vi får i huvudet är hur vi trycker upp personen mot en vägg och sätter igång ett rejält grovhångel med hungriga händer som söker ett mål..
Du vill bara känna den där råa känslan av passion och njutning, utan några som helst gränser, eller kanske är det just det som är saken. Att det fanns en gräns och nu balanserar du på den med dina bara fötter och bara njuter av vinden som blåser uppför våra nakna ben.

Det finns alltid så konstiga gränser kring kvinnlig sexualitet som du bara vill riva ner.
Som singel stirrar du så ofta på den där tunna linnan som markerar gränsen och funderar, what if..
What if it isn't there..
Vad kan jag då göra, vad har jag missat som stirrar på gränsen och inte kliver över den.. Så du tar sats och hoppar..

När du landar, ruffsig, småleende och hungrig efter mer, då har gränsen bara suddats ut till en tunn dimma. Åtminstonde för stunden.  För erkänn ibland är vi bara rakt av kåta, allt vi vill ha är dig, just nu, just här och ja tack med lite mindre kläder..

Inga kommentarer: